Saturday, July 16, 2011

دراسلام من، حجاب اجباری و مجبور کردن زنان به حجاب یک ظلم است\محمد نوری زاد

یکی از خوانندگان سایت دکتر نوری زاد در قسمت کامنت ها یک سوالی را در ارتباط با احکام اسلامی جاری در جمهوری اسلامی مطرح کرده که در اینجا قصد دارم جواب این بزرگوار را به سوال ایشان منتشر کنم

  :و جواب بسیار جالب دکتر نوری زاد به ایشان

اسلامی که من می شناسم با اسلامی که حکومت های گذشته و جمهوری اسلامی ایران مبلغ آنند، زمین تا آسمان تفاوت دارد. دراسلام من، طبق آیه های قرآن، به فهم به خرد به تفکر بها داده شده است. به این که انسان، همه شنیدنی ها را بشنود و بهترین ها را برگزیند. در اسلام من، هیچ اجباری در پذیرش دین وجود ندارد. در اسلامی که من می شناسم، یک مسلمان دروغگوی رشوه گیر پرفریب دغلکار نمازشب خوان و حسین حسین گو، مطرود و پلید است و یک کمونیست خدانشناس فهیم و آزاده و منصف، خواستنی و در مدار لطف خدا. در اسلامی که من می شناسم، آنقدر که به صداقت و درستکاری و پاکی و پاکدستی بها داده شده، به نماز شب و دعاهای پی درپی و حسین حسین کردن تاکید ورزیده نشده. در اسلام من ، انسانها به عفل و خرد جمعی دعوت شده اند و در اسلام حکومتهایی که برشمردم، به جهل و خرافه و نفهمی و شعارگویی های تمام نشدنی جاهلانه. دراسلام مورد علاقه من، حجاب اجباری و مجبور کردن بانوان به حجاب یک ظلم است. در اسلام من، هرچه هست لبخند و آغوش گشوده خداست و تنها برای خلافکاران و زشتکاران تندی و تنبیه تاکید شده. دراسلام من، هرچه هست زیبایی است . شما از طرف من وکیل، هر چه غیرعقلانی و زشتی در اسلام این روزها و اسلام تاریخ می بینید به دور بیاندازید که ربطی به اسلام ندارد. تاکید برجفای سلاطین مسلمان و اعرابی که به ایران حمله کردند و همه چیز را دریدند و بردند به اسم اسلام، به همان اندازه خطاست که ما پنج قرن استیلای کلیسا را در قرون وسطا و نکبت های کشیشان آن عصر را که انسانیت را به لجن کشیدند، به حساب مسیحیت بگذاریم. درنگاه اسلام من، شما مرتد نیستید بلکه انسانی آزاده و دوست و همراه هستید که با من مسلمان مشترکات فراوانی دارید. درنگاه اسلام من، شما که با تحقیق به مسیحیت گرویده اید هزار مرتبه شرف دارید بر مسلمانان و مسولان دزد و حرامخوار ما که درعزای حسین عزیز برسرو سینه می زنند و مداحان کوته فکری که در کلامشان خدا و امامان نشخواری برای دکان بازی است. همین. دستت را به من بده تا ببوسمش.

No comments:

Post a Comment